Si Poyo dan KukuBesi

23 May

Kejadian ni berlaku sehari sebelum aku dengan set-set aku pergi tengok pameran Kukubesi. Malam tu, kitorang pergilah minum kat tempat biasa kitorang lepak. Sekali tu jumpa plak member sorang ni. Memang jarang-jarang la jumpa dia ni. Masa kitorang sampai tu, dia da ada kat situ. Kitorang memang biasa la, lau da bersama tu borak tak ingat dunia. Tapi dia yang da lama kat situ boleh buat-buat tak perasan konon. bila kitorang da lepak sama, peHHH dia punya ayat urban nak mampos. Eh come la bro. Lu baru study kat sabak bernam je. Tapi belagak macam kat LONDON. Kitorang ni yang belajar kat tempat biasa-biasa dan ada yang tak sambung belajar pown tahu batas percakapan der. Kau tu yang konon yang ‘bandar’ tu fikir la sendiri.

Ah, lupakan pasal dia. Hari sabtu aritu bersamaan 21.5.2011. Aku dengan member-member, pergi la ke pameran Akar dan Kukubesi Manipulasi di galeri Shah Alam. Pameran tu dua hari, tapi aku pergi sehari je, ponek tak ingat. Aku just teman member, Adib Sulaiman dan Sirhan Aziz pergi sebab dorang ni sambung belajar dalam bidang photo-photo nie. Macam-macam acara yang menarik dorang saji kan. kat bawah ni antara gambar yang menarik. enjois.!!

Memang seronok tengok hasil kerja dorang. Tapi, yang aku pelik kenapa semua Melayu je. Kaum lain aku tak nampak. Kita 1Malaysia kan. Next time, harap dorang boleh ajak kaum lain join sekaki. Boleh kongsi-kongsi ilmu bagi majukan lagi industri photography negara kita yang tercinta lagi tersayang MUAH MUAH.

Update 24/5 ; Pameran ni sampai 25 bulan 5. Maaf sebab sedikit kesulitan.


Kalau nak tengok lagi banyak gambar, CLICK SINI ;

Leave a Reply

