Pergi atau tidak.

10 May

Selamat Hari ibu buat mak yang tercinta. Terima kasih mak atas segalanya. Sempat gak pergi beli kek. Walaupon tak seberapa, tapi cukup tuk menceriakan hati seorg ibu yang sentiasa tabah membesarkan kesemua 5 org anak lelakinya.

Salam guys, aritu aku jumpa bekas captain aku kat tempat kerja aku. Dia da lama kerja kat tempat lain. But dia nak ajak aku follow dia. Walaupun aku baru kerja dalam bidang perhotelan, dia da percaya kat aku. Aku tak tau nak follow ke tak. Maklum la, tak nak hampakan org.

Jumaat lepas, aku gi tgk wayang kat JJ seremban 2. Tak tau nak tgk cite apa, Fast five bapak penuh plak. Akhirnya, terpaksa aku tgk Momok ‘ Jangan panggil aku’. Terus terang aku katakan. Cite tu bapak bosan. Tajuk dia momok atau pun dalam bahasa yang lebih mudah, hantu la.. tapi aku tak tau kat mana hantu nya..dengan pelakon yang bagaikan terpaksa berlakon. Cara percakapan yang dibuat-buat. Harap pengarah dapat mencungkil bakat baru yang lebih berbakat. jangan main rebat je, janji nak jimat kos.

ok stop cite pasal wayang apa sume tu. Ni merupakan post aku yang pertama, so maaf sampai hujung kaki kalau ada terkasar bahasa.

Leave a Reply

